Oferta z zakresu Public Relations i Social Media

Czy potrzebny mi specjalista od PR? Co to właściwie jest? Czy przynosi dochody, coś sprzeda?

Sprzeda, ale niekoniecznie na kilogramy, czy sztuki. Zostawmy też na razie angjojęzyczne pojęcia typu public relations, content, social media i inne. O tym, co możemy dla Państwa zrobić, można spokojnie rozmawiać po Polsku. Bo jesteśmy w Polsce. Drodzy Państwo, wasz biznes, instytucja, czy wydarzenie zasługją na jak najlepszą twarz. Od Państwa zależy, czy będzie to twarz archaiczna, byle jaka, nie dająca się zapamiętać, czy też wspaniała, nowoczesna, w sam raz na miarę naszych czasów. Sądzimy, że odpowiedź na pytanie, którą z nich Państwo wolą, jest prosta. Nic dziwnego, a dodajmy, że odpowiedź Państwa potencjalnych klientów będzie identyczna. W tym momencie zaczyna sie nasza rola kreowania pozytywnego wizerunku Państwa działalności.

Stworzym jej nową, lepszą twarz. Wykreujemy ją poprzez wysokiej jakości zawartość tekstową i graficzną w internecie i mediach społecznościowych, a także wyraźne określenie jej filozofii i budowie mocniejszego związku z klientami. Będziemy też szukać nowych pomysłów na rozwój, zajmiemy się tworzeniem komunikatów firmowych i prasowych. W razie potrzeby pomożemy w kontakcie z klientem zagranicznym, a także w organizacji różnego rodzaju wydarzeń firmowych i promocyjnych. Wizyta krajowego lub zagranicznego partnera przestanie być problemem: od początku do końca zajmiemy się tym, by cały jego pobyt był w jego oczach niczym innym, jak wspaniałą kreacją wizerunku Państwa firmy.

Sukces przekujemy w wielki sukces. Jeśli będzie trzeba, to samo zrobimy z porażką. W tak zwanym PR kryzysowym czujemy się dobrze, gdyż wbrew pozorom sposób poradzenia sobie z sytuacją kryzysową może być wspaniałą okazją na polepszenie wizerunku.

          MODUŁOWA OFERTA Z ZAKRESU KREOWANIA WIZERUNKU:

  1. Tworzenie komunikatów firmowych i prasowych
  2. Pomoc w organizacji eventów firmowych i obsłudze klienta polsko i anglojęzycznego
  3. Doradztwo w zakresie dobra wizerunku firmy w sytuacjach kryzysowych
  4. Dostarczenie wysokiej jakości materiału fotograficznego na potrzeby promocji firmy, przede wszystkim zdjęcia jej obiektów, produktów i zarządu
  5. Wyodrębnienie spójnej filozofii firmy na potrzeby promocji jej nowego wizerunku i pogłębienia jej relacji z klientem
  6. Ocena aktualnego wizerunku firmy w internecie i jego modyfikacja, w razie potrzeby zlecenie budowy nowej strony internetowej, na potrzeby której stworzymy profesjonalnie przygotowaną treść
  7. Stworzenie i prowadzenia profilu firmy w mediach społecznościowych Facebook i Twitter
  8. Analiza nowych możliwości promocji firmy i poszerzenia portfolio jej klientów

.